Friday 3 November 2017

J Crew Aksjeopsjoner


J CREW GROUP INC. JCG IPO. Real-Time Etter Timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, vil det gjelde for alle fremtidige besøk til Hvis, når som helst, du er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling over. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft ditt valg. Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine. Vi har en tjeneste for å spørre. Vennligst deaktiver annonseblokkeren eller oppdatere innstillingene for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss. J Crew Group JCG. J Crew NYSE JCG selger menns, damer og barns klær og acc essays gjennom nordamerikanske detaljhandel steder samt kataloger og sin hjemmeside JCG produserer produkter med en tradisjonell preppy estetisk ligner på Polo Ralph Lauren RL 1 JCG er i direkte konkurranse med Jones Apparel Group JNY og Liz Claiborne LIZ som begge eier og produserer andre merker i tillegg til sine navnebåndslinjer I november 2010 ble JCG enige om å bli kjøpt av TPG Capital og Leonard Green for 3 milliarder kroner på 43 50 per aksje i kontanter, noe som er en 29 prosent premie med gjennomsnittlig sluttkurs i JCG i november 2010 2.Business Financials. Fiscal 2010 Resultater endte 29. januar 2011.Revenues økte 9 1 til 1 72 milliarder Netto inntekt redusert 1 5 til 122 millioner 3.Business Segments. Stores 70 av Net Sales. The butikk segment av JCG inkluderer både detaljhandel steder og fabrikkbutikker 4 Fabrikkbutikker er generelt plassert i utsalgscentre Fabrikkbutikker brukes til å selge varer som ikke selger seg godt i butikk eller andre varer til lavere priser enn detaljhandel og ca talogpriser Disse stedene opereres på omtrent samme måte som detaljhandelene, med forskjellen som følge av større vekt på høyere lageromsetning 5.Direct 27 av Net Sales. J Crew utfører sitt direkte salg gjennom J Crew-nettstedet og J Crew katalog har to distribusjons sentre i USA en i Lynchburg, VA dette anlegget dobler som et call center for hele USA, og den andre i Asheville, NC. Catalog J Crew-katalogen fungerer som J Crews primære markedsføringsverktøy for J Crew merkevare 6.Online Online-salg via er den største bidragsyteren til direkte salg 7.Another 3 of Net Sales. Other inntekter består av frakt og håndtering av avgifter knyttet til Direct business. Trends og Forces. The First Lady s påvirker buoys Sales. First Lady Michelle Obama har slitt en rekke J Crew-brikker helt siden hun og hennes ektemann kom inn i det offentlige øye, og hvert stykke hun bærer, blir snart utsolgt på selskapets nettside. For eksempel på en tur til London ble et fotografi utgitt av F irst Lady wearing a cream-colored J Crew cardigan Det ble utsolgt klokka 10.00 den aller morgenen. I tillegg hadde en 198 skjørt på samme tur en 200-personers venteliste i løpet av få dager. Klikk for Michelle s-ensemblet ved økt trafikk til disse produktsidene med 3000 prosent Annonsen JCG mottar, i tillegg til å ha sine varer knyttet til noen som regnes som et stilikon, har vært en velsignelse for selskapets aksjekurs 8 9.J Crew forsøker å tiltrekke seg mer velstående kunder med høyt - En samarbeid. Designer-samarbeid har blitt en stift av mellom-til-nedre sluttmarkeder, som begynner med Karl Lagerfelds samling for HM Designer-samarbeid, tjene som en måte for lavere priser å kjøpe inn på navnegjenkjenningen fra high - endesignere I tillegg, selv om den spesielle designeren ikke er så velkjent som Karl Lagerfeld eller Roberto Cavalli, tillater disse samarbeidene forbrukerne tilgang til et merke de ikke kunne ha råd til ellers J Crew har begynt sitt eget samarbeid, ikke med designere, men med andre merker som passer inn i sin mer konservative estetikk. For eksempel selger J Crew yttertøy av Barbour og Mackintosh, bagasje av Globe-Trotter og skjorter av Thomas Mason 10 stykker av slike merker selger for 2 til 3 ganger mer enn sammenlignbare J Crew-elementer Disse samarbeidene er rettet mot å tiltrekke seg en høyere forbruker, men også heve J Crew s-merkebilde Med tillegg av høyere priset varer, tar J Crew oppfattelsen av et mer luksusmerke som tiltrekker seg høyt sluttkunder og også flere lavtliggende kunder som ønsker å ha et merke med et luksuriøst bilde. Innskudd i råvarepriser vil øke klærforhandlerprisene. Bomullsforbruket overstiger bomullsproduksjonen i femte året på rad, noe som gjør bomullsprisene økende med 80 5 fra i fjor 11 12 Naturkatastrofer har også alvorlig skadet avlinger i mange store bomullsproducentland, som Kina, India og Pakistan. Dette førte til reduksjoner i bomullseksporten fra disse landene og økningen av importen av bomull som disse landene søkt å supplere deres tilførsel av bomull 13 14 Med begrenset bomullsforsyning og stigende priser vil forhandlerne enten måtte absorbere disse høyere materialkostnadene, omstrukturere sammensetningen av deres klær for å ha mindre bomull eller passere disse høyere kostnadene til sine forbrukere Høyere klærpriser eller lavere kvalitetsklær kan motvirke forbruksutgifter, noe som resulterer i redusert nettoomsetning. Det kan imidlertid hende at voksen - eller ungdomsbutikkbutikker ikke blir for negativt påvirket fordi deres klær som vanligvis er 30-40 bomullsbaserte, har mer fleksibilitet i sammensetningen og dermed kostnadene I tillegg øker råvareprisene på andre områder også kostnader for forhandlere. Selv om premiumpris og etablerte merkevarer kan være i stand til å overføre sine høyere kostnader til forbrukerne, kan verdibaserte selskaper ikke fare så godt og kan lide av lavere fortjenestemarginer 11.J Crew Samtykker til 3 milliarder Buyout. In slutten av 2010, investorer TPG Capital og Leonard Green Partners ble enige om å kjøpe J Crew på 43 50 per aksje, eller totalt 3 milliarder kroner. Denne prisen er en 29 premie på JCGs gjennomsnittlige sluttkurs for 15. november. J Crew CEO og formann Millard Drexler vil forbli i den rollen 16 Imidlertid kan Drexler se på å gå privat med J Crews siste dårlige ytelse i Q3 i FY2010 og manglende evne til å følge med mot trender 17 Med dette oppkjøpet kan J Crew møte nye endringer i ledelsen som vil påvirke dagens drift. lager av JCG vil også øke til innkjøpsprisen, med mindre noe utgjør risikoen for at avtalen kan falle gjennom før avtalen går gjennom. Liz Claiborne LIZ selger menns og kvinners klær gjennom to hovedkanaler. Det designer og markedsfører premium merker slik som Juicy Couture, Kate Spade, Lucky Brand Jeans og Mexx I tillegg har den en gruppe avdelingsbutikkbaserte merker som Liz Claiborne, Dana Buchman, DKNY Jeans, DKNY Active og DKNY Men Claiborne s produkter selges thro ugh både frittstående butikker og varehus som Macy s Inc M og dermed øker eksponeringen til forbrukerne J Crew, derimot, selger bare varer gjennom egne butikker og har ikke en grossist divisjon. I tillegg er JCG, hovedsakelig en forhandler som serverer middels - income forbrukere, har inngått luksusmarkedet gjennom samarbeid med Mackintosh og Globe-Trotter, et yttertøy og bagasjeselskap henholdsvis Claiborne Inc har supplert sine egne premium linjer gjennom samarbeid mellom sin navnebror som Liz Claiborne og high-end designere som Isaac Mizrahi og John Bartlett 18.Jones Apparel Group JNY er en designer, markedsfører og grossist av klær og tilbehør. Det er merkevarer som Jones New York, Nine West, Anne Klein, Gloria Vanderbilt, Kasper, Bandolino, Easy Spirit, Evan-Picone, Lei Energie, Enzo Angiolini, Joan David, Mootsies Tootsies, Sam Libby, Napier, Judith Jack, Albert Nipon og Le Suit JCG har også en lisens med Givenchy å produsere, markedsføre og distribuere smykker i USA Mexico, Canada og Japan under Givenchy-navnet Lisensen utløper 31. desember 2011 Selskapet lisenser også ut noen av sine varemerker, for eksempel Anne Klein New York, Nine West og Jones New York til tredje - party-produsenter i tillegg til å designe og produsere egne produkter Noen av JNY s-merkene selges gjennom individuelle butikker som Bandolino og Easy Spirit. Andre linjer er engros og er derfor avhengige av bestillinger fra andre forhandlere. Som Claiborne Inc I motsetning til J Crew eller Claiborne Inc Jones Apparel har ikke forsøkt å trenge inn i premiumvaremarkedet utenfor lisensen med Givenchy. Abercrombie and Fitch ANF er en forhandler av klær og tilbehør. ANF-merkene inkluderer Abercrombie and Fitch, Abercrombie, Hollister og Gilly Hicks Catering til en ambisiøs kundebase, ANF anser produktene det selger for å være nær luksus ANF og JCG s kundebase overlapper i alderen, men ANF pleier å være en rikere mengde. American Eagle Outfitte rs AEO er et kjøpesenter basert klær og tilbehør. Drift i USA og Canada, det selger sine egne merker som inkluderer amerikanske Eagle Outfitters og aerie Targeting kunder mellom 14-30 år, AEOs kundebase overlapper med JCG når det gjelder alder AEO har den høyeste driftsmarginen i 14-30 klærforhandlere gruppen AEO utvider for tiden sin aerie merkevare linjer og fortsetter å utvide sin fysiske tilstedeværelse også ved å åpne nye butikker. OPPLYSNING BARE OPP TIL 50 AV ALLE ENKELTE EXCLUSIONS GJELDER PLUS, 40 AV GETAWAY SHOP FOR WOMEN MEN GIRLS på eller på telefonbestillinger Tilbudet kan ikke brukes på tidligere kjøp eller kjøp av gavekort og kan ikke løses for kontanter Tilbud gyldig i USA og Canada Bare vilkårene for tilbudet kan bli endret. Priser som merket med reflekterende rabatt I butikkrabatt som annonsert Tilbud gjelder for kjøp av solkledde plaggsfargete topper og T-skjorter laget i fabrikk - og handelsbutikker og fra 1. mars 2017, kl. 12.00 ET til 4. april 2017 , 11 59 pm ET Tilbud ikke gyldig i butikkene, ved eller på telefonbestillinger Tilbudet kan ikke brukes på tidligere kjøp eller kjøp av gavekort og kan ikke innløses for kontanter. Butikkrabatt blir automatisk tatt i registret Tilbudet er gyldig i USA og Canada. Bare vilkår for tilbud kan endres. Prisene som merket gjenspeiler rabatt Tilbudet gjelder for varer i Getaway Shop-sortimentene fra 13. mars 2017, kl. 12.00 ET til 16. mars 2017, kl. 11.00 ET Tilbud ikke gyldig i butikker, på eller på telefonbestillinger Tilbudet kan ikke brukes til tidligere kjøp eller kjøp av gavekort og kan ikke innløses for kontanter Tilbud gyldig kun i USA og Canada Betingelser for tilbud kan endres. 5 00 fraktfritt frakt på bestillinger på 100.

No comments:

Post a Comment