Wednesday 15 November 2017

J16 Forex Metode


Produsere vellykkede handlere siden 2005 med over 52 års handelserfaring. Det har bokstavelig talt vært min frelse fra handelsmenn helvete - en nedadgående egenkapitalkurve. Denne PF-klippa jeg vil gjerne si at jeg bare har vært medlem i 3 dager, men har lært mer i de siste 3 dagene enn hele mitt 7 måneder i Forex. Noen ganger klikker jeg på en ny side i en tråd og innser at informasjonen på den ene siden er verdt det årlige avgiften. Jeg vil aldri takke deg nok for hva du gjør for oss, blinde nybegynnere. Jeg gjorde 12 k på denne pin bar handel. Dette er min andre måned med deg, og jeg er blåst bort av disse tingene. Denne nettsiden brakte meg inn i verden av forex og til lønnsomhet. Dette er den største gruppen av mennesker som prøver å hjelpe hverandre jeg noen gang har vært involvert i, og jeg for en sier takk. James16Group har hjulpet produsere vellykkede handlere. Les bare noen av våre tusenvis av uønskede testimonials. DISCLAIMER INFORMASJONEN OM at JAMES16-GRUPPEN LEVERER ER TILGJENGET SOM UTDANNELSESMATERIALER FOR Å ASSIST YOU IN PLANNING YOUR OWN TRADES AND TO HELP YOU LEAR HOW TO TRADE IN ACCESSING THE WEBSITE, OG ALLE MATERIALER INNEHOLDT HER INNREGNER DU TIL DISCLAIMER TRADING ON MARGIN CARRIES ET HØY RISIKO, OG Kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye leveringsgraden kan fungere sammen med deg selv før du bestemmer deg for å investere i et hvilket som helst marked. Du bør nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikoforståelse. MULIGHETEN FØLGER AT DU KAN HÅRE. ET TAP AV SOM ELLER ALLE DIN INITIELLE INVESTERING, OG DERFOR SKAL DU IKKE INVESTERE PENGER SOM, HVIS DET ER TAPT, VIL VÆRE SIKKERHET IMPARERER DIN EGNETHET TIL STØTTE DIG SELV ELLER DIN FAMILIE Dersom du velger å ikke behandle dette som en bedrift og bevise deg selv for første gang på DEMO at du kan handle i en profesjonell måte, har du ingen til å blame annet enn deg selv dersom du mister alle pengene du burde være oppmerksom på ALLE RISIKOENE SOM HOS ANVENDELSE AV HANDEL, OG SØK RÅD FRA EN UAFHÆNGIG FINANSIELL ADVISER, HVIS DU HAR NOGEN DOBBEL HØY RISIKO ADVARSEL FOREX, FUTURES OG OPTIONS TRADING HAR STORE POTENTIAL REWARDS, MEN ALLE STORE POTENTIELLE RISIKOER HØYGJEN DELFORDRING KAN VÆRE. VENNLIGT FOR DIG SKAL DU VÆRE AWARE FOR RISIKOENE FOR INVESTERING I FOREX, TILFØLGER OG OPTIONER OG VIL GJØRE TIL ATT GODKJENNE DEM FOR HANDEL I DERES MARKEDER FOREX TRADING INVOLVERER VÆSENTLIG RISIKO AV TAP OG ER IKKE GJENGELIG FOR ALLE INVESTORER VENNLIGST IKKE HANDEL MED FORBEDDTE PENGER ELLER PENGER DU KAN IKKE GJØRE FOR Å TAPE NÅR OPPLYSNINGER, NYHETER, FORSKNING, ANALYSE, PRISER ELLER ANNEN INFORMASJON INNEHOLDT PÅ DENNE NETTSIDEN ER LEVERET SOM ALMINDELIG MARKED KOMMENTARER OG GJELDER IKKE KONSTITUERE INVESTERINGSVEILEDNING VI VIL IKKE ANSVAR ANSVAR FOR NOEN TAP ELLER SKADER, INKLUDERT UTEN BEGRENSNING TIL NOGT TAP AV VINST, SOM KAN DIREKTE ELLER INDIREKTE FRA BRUK ELLER RELIANCE PÅ DENNE INFORMASJONEN, Husk at den siste ytelsen til ethvert handelssystem ELLER METODOLOGI ER IKKE NØDVENDIG VILKÅR FOR FREMTIDIGE RESULTATER, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJELDER AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP LIKKER SOM DISKUSSERT PÅ DETTE STEDET, STØTTE OG TEKSTER VÅRE KURSER, PRODUKTER OG TJENESTER SKAL ANVENDES SOM LEVERING AIDS INKLUDERER DET ALT UTBILDINGSMATERIAL, TILBAKE, HANDELSIDÉER, WEBINARER OG MATERIALE TILGJENGET PÅ DENNE SIDEN ELLER FRA JAMES16GROPENEN DER DU HAR BESLUTTET AT INVESTERER VIRKELIGE PENGER, ALLE HANDELSAVGIVELSER ER DINE EIER, DERFOR DERFOR VÆRE SIKKERHET HENSYN TIL HVILHET SOM HANDEL ER GJENGELIG FOR DU I HENSYN TIL DIN FINANSIELLE BEGRENSNING CFTC REG 4 4 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER UNLI KUN ET FAKTISK PRESTASJONSRAPPORT, SIMULERTE RESULTATER, ER IKKE FORTEGNT FAKTISK HANDEL, SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FOR Å BEGRENSET FOR VIRKSOMHETEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM MANGLENDE LIKVIDITET SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJELDES AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIGNES SOM DE VISES. 2016 James16Group LLC. Thread james16 pin bar analyse. Originally Posted by benji533.Hi RD Hvis jeg handler det daglige diagrammet, hva slags pivot punkt tidsramme vil være den beste Den månedlige, ukentlig eller daglig og kan si at jeg tar den månedlige, så Jeg må fortsatt oppdatere det hver dag, eller hver måned. Det var i mitt svar - På et daglig kart bruker du bare den månedlige som den vanlige vannet t forteller deg noe, og den ukentlige endres hver femte dag og er av begrenset bruk. Månedlige svingpunkter oppdateres bare en gang i måneden fra det nylig stengte lyset. Disse svingpunktene er gode for hele måneden. Med j16-tingen vil jeg foreslå at du bare følger phils-metoden. Han vet hva han snakker om på 4H-diagrammer og metode er veldig lik j16 Disse dagene er all den beste informasjonen i j16 paysite som kanskje eller ikke er verdt pengene, avhengig av visningen din. Som har blitt postet, er prisaksjonen ved betydelig støtte og motstandsnivå grunnlaget for de mest vellykkede handelsmenn metoder andre biter aroun d det er bare en tolkning av det samme. Join Dato Jul 2009 Innlegg 117.Ohh beklager at du savner det i utgangspunktet, takk for at du gjentar yorself. For J16, trenger jeg ikke det betalte forumet jeg vil se kanskje I fremtiden tror jeg også at du har rett på Phils metode. Alle de gode metodene jeg har lagt merke til er en kombinasjon av prishandling, SR-områder, trendlinjer, FIB-nivå, hodebunnslinjer, SR-linjer, PPZ osv. og lysestake-barmønstre. Den virkelige forskjellen er i handelsstilen TF, med fokus på spesifikke toller etc. Join Dato Jan 2008 Innlegg 319.Jeg føler det er vanskelig å si at alle de beste tingene er på det private forumet du trenger, det private forumet for å lære James16 stuffs All info er også dekket på det gratis forumet. Hvis vi virkelig tar deg tid til å studere det frie forumet, trenger du virkelig det betalte forumet. For øvrig føler jeg at dette også er et sted for oss å legge inn james16 prisoppsett og diskutere hvordan vi handler dem og se hvordan vi bruker trade dem. FX-Men Honorary Member. Join D spiste mar 2009 Sted UK Innlegg 1,802. Hvor er james16 pin bar analyse eller kan du dekke det kort i detalj Jeg antar at det er noe å gjøre med å finne pin barer på SR eller trendlinjepunkter og bruke dem til å handle fra. Thread james16 pin bar analyse. Originally Posted by SanMiguel. Err hvor er james16 pin bar analyse eller kan du dekke det kort i detalj Jeg antar at det er noe å gjøre med å finne pin barer på SR eller trendlinje poeng og bruke dem til å handle from. Sorry for åpning det kan du se på innlegget i tråden jeg har koblet til hovedinnlegget - John hadde forklart retningslinjene for metoden der i Google james16-gruppen for å finansiere deres nettsted og også sjekke tråden deres i FF forumet. Ray1 Jeg antar at du vet bedre fra meg hvor er det verdifulle materialet er basert Men hvor begynner du når du har 2 5K sider å lese Jeg har gått gjennom alle koblingene i hovedpostet der. Og vel, jeg antar jeg vil starte fra begynnelsen og prøv å få øye på de mest verdifulle innleggene. Originally Posted by SanMiguel. Err hvor er james16 pin bar analyse eller kan du dekke det kort i detalj Jeg antar at det er noe å gjøre med å finne pinstenger på SR eller trendlinjepunkter og bruke dem å handle fra. Forsøk å åpne den slik at du kan se på innlegget i tråden jeg har koblet i hovedinnlegget - John hadde forklart retningslinjene for metoden der Google james16-gruppen for å finansiere deres nettsted og også sjekke tråden deres i FF forumet. Ray1 Jeg antar at du vet bedre fra meg hvor er det verdifulle materialet er basert Men hvor begynner du når du har 2 5K sider å lese Jeg har gått gjennom alle koblingene i hovedpostet der. Og vel, jeg antar jeg vil starte fra begynnelsen og prøv å få øye på de mest verdifulle innleggene. En av formålene med denne tråden er å prøve å oppsummere den store tråden og gjøre vår analyse sammen slik at vi kan lære av hverandre. Disse dagene er all den beste informasjonen i j16 paysite som kanskje eller ikke er verdt pengene, avhengig av visningen din. Denne bemerkningen er helt feil, og jeg setter meg ikke pris på det. Hvis du ikke har vært i det private forumet, enn hvordan vet du hvordan du gjør en slik bemerkning Faktum er kanskje at jeg har kastet bort min penger med pf coz alt er der i det offentlige forumet hvis du ser på ff trådene de har en paperclip som er en liste over alle relevante vedlegg, inkludert pdfs som beskriver prisoppsettene og alle eldre i det offentlige forumet er fantastiske om dele alt th øy gjør det, vær så snill, ikke si slike urettferdige ting, virkeligheten er Jim, det gjør han ikke, han er en av de sjeldne guruer som selvsagt gjør pengene sine. FX-Men Honorary Member. Join Dato Jan 2007 Sted CT, USA Innlegg 2.085. Her er kjøtt og poteter av denne metoden, og det kostet ikke en penny. Jeg er god idé å starte denne tråden og sjekke ut plakaten. Det er flott for referanse. Også for de som ikke er familair james16 liker å bruk bar charts Jeg personlig foretrekker lys selv og det vil ikke ta deg lang tid å trene øynene dine for å lese stolpene som lys og du kan fortsatt bruke lysene dine hvis det er din foretrukne kartlegging..Join Dato Feb 2009 Innlegg 38. Det er utrolig hva folk vil falle for og tro. Join Dato Jul 2009 Innlegg 117.Hun John, i dag har jeg fortsatt min tur i gjestegruppen J16 Til nå var jeg ferdig med å gå gjennom alle innleggene og videoer der aksepterer noen av Jim, jeg må si at jeg virkelig liker Mike s videoer Det er veldig klart og hjelpsom Høres ut som en fin fyr Men jeg må peke på noe jeg fant Hvis du ser på Mike's videoer, kan du legge merke til at han alltid ser etter store stifter etter SPACE Hvis det ikke er plass, er det ingen handle for ham Jeg så ikke ham handle et sidelengs marked På den annen side er det en video av Jim hvor han understreker en veldig klar uttalelse at saken som skiller 95 feilen fra 5 suksessen, er evnen til å handle i en sidelengs marked Han venter aldri på plass Jeg har sett et par handler han sa at han ville ta på det ukentlige diagrammet som jeg aldri ville tenke på. Det er som han vet at hvert eneste pip går i neste linje. Jeg liker hans uttalelse. Å KONTROLLERE MARKEDET INTE FOR Å OPPHOLDES I EN STILLING OG HOPE antar jeg at det er nøkkelen til suksess i denne virksomheten. Men det er to rare ting her 1 Mike og Jim er ikke enige med hverandre På den ene siden sier Jim at det er null sjanse til å lykkes i denne virksomheten hvis du ikke kan de i et sidelengs marked, og på den annen side søker Mike alltid etter plass i hans handler 2 Jim sa han er veldig kresen fordi han handler med en stor konto, og noen pips om måneden dekker ham På den annen side kan jeg se ham forutsi alle bevegelser i markedet som han tegner det som betyr å gjøre en god handel fra de fleste situasjoner vil jeg si at Mike ser litt mer plukker fra Jim. På den måten, etter alle disse videoene i dag, var det et poeng i en av Jim s videoer som jeg fortalte meg selv i hodet mitt, hva han skal fortelle neste om markedsføringen, og det var riktig jeg antar jeg begynner å få det i tillegg, nå kan jeg si at jeg forstår helt og det er lettere for meg å identifisere PPZ på diagrammer Jim praktiserte det så mye på hans videoer Jeg tror jeg vil se PPZ i drømmene mine om natten lol. John, Takk mye for plakaten nye PDF, jeg har fortsatt ikke åpnet den. Det er nå tid for meg å ta en lur. Forhåpentligvis vil jeg lese den når jeg våkner. På den måten, citerer jeg deg her. Hvis du ser på ff tråder de ha en paperclip som er en liste over alle relevante vedlegg, inkludert pdfs som beskriver prisoppsettene og alle seniorer i det offentlige forumet er fantastiske om å dele alt de gjør. Mer gode PDF-filer Jeg vil være veldig glad for å få en link, vennligst. av benji533.Han John, i dag har jeg fortsatt min tur i J16 gjestegruppen. Til nå var jeg ferdig med å gå gjennom alle innleggene og videoene der jeg aksepterte noen få Jim, jeg må si at jeg virkelig liker Mike s videoer. Det er veldig klart og hjelpsom Høres ut som en god fyr Men jeg må peke på noe jeg fant Hvis du ser på Mike's videoer, kan du legge merke til at han alltid ser etter store stenger etter SPACE Hvis det ikke er plass, er det ingen handel for ham jeg ikke gjorde se ham handle et sidelengs marked På den annen side er det en video av Jim hvor han understreker en veldig klar uttalelse at saken som skiller 95 feilen fra 5 suksessen, er evnen til å handle i et sidelengs marked. Han venter aldri på plass jeg har sett et par handler sa han at han ville ta på det ukentlige diagrammet som jeg aldri ville tenke på. Det er som han vet at hvert eneste pip går i neste linje. Jeg liker hans uttalelse. Jeg vil kontrollere markedet i stedet for å holde seg i en stilling OG HOPE Jeg antar det er nøkkelen til suksess i denne virksomheten. Men det er to rare ting her 1 Mike og Jim er ikke enige med hverandre På den ene siden sier Jim at det er null sjanse til å lykkes i denne virksomheten hvis du ikke kan handler i et sidelengs marked, og på den annen side søker Mike alltid etter plass i hans handler 2 Jim sa han er veldig kresen fordi han handler med en stor konto, og noen pips om måneden dekker ham På den annen side kan jeg se ham forutsi alle bevegelser i markedet som han trekker det som betyr å gjøre en god handel fra de fleste situasjoner vil jeg si at Mike ser litt mer plukker fra Jim. Hi Ben, Mike og Jim alle handelspris handlinger oppsett bare at de handler i en annen måte Mike vil alltid gå for A eller A oppsett Mike vil re sikring for å begå sine penger til noen oppsett som er mindre enn A Jim handler også disse A - eller A-oppsettene, men A eller A-oppsett er sjeldne, og de kan bare vises en gang i måneden eller til og med en gang i noen måneder. Som Jim sa at markedet alltid forblir inne en rekkevidde for det meste, så han lærer å handle et utvalgsmarked som er farlig for nybegynnere som ikke vet hvordan de skal handle dem og vet når de skal beskytte sine handler i henhold til hans ekspedisjon og kunnskapen om SR PPZ soner jeg er enig med deg Mike er flere plukkere enn Jim Som du kan se forskjellige handelsfolk, bruker prisoppsett etter eget ønske. En ny handelsmann må først identifisere hvordan man handler de A eller A-oppsettene først før du flytter til handel med et utvalgsmarked. Forresten har Mike det bra bare trading alle disse A eller A oppsett som produserer gigantiske moves. Last redigert av Ray1 07-25-2009 kl 10 20 PM. Originally Postet av johnnykanoo. this kommentar er helt falsk og jeg setter meg ikke pris på det Hvis du ikke har vært i privat forum enn hvordan vet du for å lage en slik re mark Faktum er kanskje jeg har kastet bort pengene mine med pf coz alt er der i det offentlige forumet hvis du ser på ff trådene de har en paperclip som er en liste over alle relevante vedlegg inkludert pdfs som beskriver prisoppsettene og alle seniorer i det offentlige forumet er fantastiske om å dele alt de gjør så vær så snill, ikke si slike urettferdige ting, virkeligheten er Jim, det gjør han ikke bekymre seg for pengene, han er en av de sjeldne guruer som selvsagt gjør pengene sine trading. Well jeg vet nok folk som har betalt for tjenesten og er fornøyd nok med den og andre som nettopp har brukt det offentlige forumet og er fornøyd med det. Er det ikke sant å si at du får tilgang til flere videoer og forskjellige ting i det private forumet. enig med deg helt om jim, han er helt uselvisk i hans motivasjon til å hjelpe andre mitt poeng med setningen du sitert er at hvis du kan få alt du trenger i det offentlige forumet det private forumet kan eller ikke være verdt t han penger, avhengig av om du vil ha innholdet ryddet opp for deg, eller hvis du vil gå rett gjennom den offentlige tråden for å finne de beste bitene. Jeg var absolutt ikke nedsettende mot James16 eller noen andre, uten at han og andre handelsmenn deler sin erfaring og kunnskap vi d alle være verre off. Last redigert av Roberto Dinero 07-26-2009 på 03 46 AM. Hi Ben, Mike og Jim alle handel pris handling oppsett bare det, de handler på en annen måte Mike alltid vil gå for A eller A oppsett Mike vil nekte å forplikte sine penger til noen oppsett som er mindre enn A Jim handler også disse A eller A-oppsettene, men A eller A-oppsett er sjeldne og de kan bare vises en gang i måneden eller til og med en gang om noen måneder. Jim sa at markedet alltid forblir i en rekkevidde for det meste, slik at han lærer å handle et utvalgsmarked som er farlig for nybegynnere som ikke vet hvordan de skal handle og vet når de skal beskytte sin virksomhet i henhold til hans ekspedisjon og kunnskapen om SR PPZ soner Jeg er enig med deg Mike er mer plukkere enn Jim Som deg kan se ulike handelsfolk søke pris handlinger oppsett i henhold til deres egne preferanser En ny handelsmann må først identifisere hvordan man handler disse A eller A-opsjonene først før du flytter til handel med et utvalgsmarked Forresten, Mike har det bra bare å handle alle disse A eller A-oppsettene som produserer gigantiske bevegelser. Takk Ray for forklaringen Så jeg antar at de bare har litt forskjellige handelsstiler, men de to har en nok stor konto for å tillate seg å velge bare A eller A PBs. By the way, jeg er en ekte nybegynner til FX, men her er en villed gjetning hvordan man kan handle et sidelengs rekkevidde marked i et daglig kart. Først går du til ukentlig og identifiserer hovedtrenden. Det vil være tryggere å handle med trenden, men det er bare en preferanse for meg nå Så går du til det daglige diagrammet, og du tegner de store SR-linjene eller bedre små soner for å få raseri mellom dem. Det tredje trinnet av meg vil identifisere PPZ som ligger innenfor rekkevidden Hvis jeg ikke ser det på daglig, jeg Flytt ned til 4H eller 1H fordi jeg vet at den er der Nå skal jeg vente på en stiftstang, det kan også være en B-pinnestang hvis det ikke er en A At PB må være et bullish PB som berører støttelinjen med den nesen, jeg vil plassere bestillingen min 10 pips over øvre wick av det min SL vil være 10 pips under bunnen wick Nå er det harde som jeg vet kan skade min fortjeneste er evnen til å identifisere hvor å ta fortjeneste og komme seg ut hvis handelen Så først vil jeg se deg rundt og se om jeg ha et par lav eller høye i området. Det området kan være et godt sted å komme seg ut. Hvis jeg kommer til PPZ som ligger innenfor rekkevidde, kommer jeg også ut. Hvis jeg ser prisen gå bra og komme nær PPZ, går jeg ned til 4H og flytte min SL til kanten av det siste lukkede stearinlyset, slik at jeg låser opp fortjenesten min, og jeg la handlingen løpe og se om det vil være en breakout Hvis det er en breakout flytter jeg min SL a få pips under PPZ som er ødelagt Det er fordi jeg vet at prisen vil fortsette å stige litt, så gå ned for å teste PPZ som var motstand og nå støtte, og deretter gå opp igjen og gjøre høyere i de fleste tilfeller. Jeg kan handle det på samme måte på den andre siden, men i dette stadiet foretrekker jeg å gå med den viktigste trenden. Hva synes dere om.

No comments:

Post a Comment